26/01/2023

NAMA - NAMA NABI DALAM TERJEMAHAN MELAYU - ARAB - INGGERIS

Assalamualaikum semua, seperti yang dijanjikan, pada hari ini saya akan berkongsikan sambungan nama-nama nabi dalam terjemahan melayu - arab - inggeris 👬. Pada hari ini saya akan post 10 nama-nama nabi yang terakhir. Selamat membaca 😎! 












Jangan lupa untuk kongsikan dengan kawan-kawan tentang nama ni yeee. So, nanti takdelah orang kecam kalau ade orang Malaysia letak nama pelik-pelik sebab boleh jadi nama tu nama nabi dalam bahasa inggeris 😂


Terima kasih kerana sudi membaca segala perkongsian saya ini. Semoga ia menjadi asbab pahala saya terus bertambah. Aamiiin 😀

No comments:

Post a Comment

NAMA - NAMA NABI DALAM TERJEMAHAN MELAYU - ARAB - INGGERIS

Assalamualaikum semua, seperti yang dijanjikan, pada hari ini saya akan berkongsikan sambungan nama-nama nabi dalam terjemahan melayu - arab...