23/12/2022

KATA - KATA SEMANGAT ARAB BERSERTA TERJEMAHANNYA

Kadang kala. kita sebagai manusia biasa seringkali berasa 'down' atau stress kerana assignment berlambak sangat 😔, lepastu ada masalah lain lagi macam bergaduh dengan kawan lah, masalah duit tak cukuplah, macam-macam lagi lah 😓. Betul tak ??? Jangan risau saya pun seperti anda semua, saya pernah mengalami fasa-fasai seperti itu, bahkan 'sering' juga fasa tu berlaku dalam diri saya. Tapi apa yang saya buat untuk bangkit kan diri ni ? Saya pegang kata-kata hikmah yang diambil daripada pepatah arab. Anda semua nak tahu tak apa dia pepatah arab yang paling saya suka ? Dan kenapa saya suka sangat dengan pepatah arab tu ? Teruskan melihat gambar di bawah, anda akan tahu kenapa saya suka pepatah-pepatah tersebut 😄



Semoga bermanfaat untuk kalian semua 👍. Kita berjumpa lagi di posting yang seterusnya. Bubyeeeeee👋


No comments:

Post a Comment

NAMA - NAMA NABI DALAM TERJEMAHAN MELAYU - ARAB - INGGERIS

Assalamualaikum semua, seperti yang dijanjikan, pada hari ini saya akan berkongsikan sambungan nama-nama nabi dalam terjemahan melayu - arab...